niedziela, 22 kwietnia 2012

,,Dla ciebie Kochanie''

,,Dla ciebie Kochanie ‘’

Płaczę w samotności,
by zapomnieć o miłości.
Nie rozumiem dlaczego…                                                                                                                  …dlaczego tak postąpiłeś,
czemu mnie tak zraniłeś.
Zabrałeś wszystko, co miałam…
wszystko co kochałam.
Odszedłeś, zostawiłeś
pustkę nic więcej ,nawet nadziei na lepsze.
Oczy zapłakane,                                                                                                                                           Serce mam złamane.
Stoję skulona w ciemnym kącie.
Z każdą minutą uchodzi me życie.
Moje ciało jak Anioł upada na ziemię,
by odejść w nieznane …
Tam gdzie nie ma ciebie.
I tylko te słowa wyryte krwią na ścianie
„ Dla Ciebie Kochanie ” 

____________

To mój pierwszy wiersz o nieszczęśliwej miłości .

1 komentarz: